Stundas sākumā vēlams apskatīt kādu reālu vēstuli (ar pielikumiem un vairākiem adresātiem) un izanalizēt to, pievēršot uzmanību;
- saņēmējam;
- kopiju saņēmējiem;
- tēmai
- vēstules tekstam (uzruna, teksts, paraksts);
- pielikumiem;
- citai informācijai (sūtīšanas datums, utt.).
Stundas turpinājumā:
- skolotājs nosūta vēstuli uz skolēnu e-pasta adresēm (var ar nelielu pielikumu);
- skolēni lasa savu e-pastu un atbild uz skolotāja vēstuli (pievieno pielikumu);
- skolotājs uz ekrāna demonstrē, kā pastkastītē parādās skolēnu sūtītās ziņas;
- skolēni sūta e-pastu saviem klases kolēģiem un atbild uz saņemtajām vēstulēm (kopijas var sūtīt skolotājam - kontrolei);
- skolotājs pārliecinās, vai visiem skolēniem izdodas tikt galā ar uzdevumiem, atbild uz skolēnu jautājumiem.
-------------------------------------------------------------------------------